20 najlepszych motywów przewodnich postaci z (japońskich) gier!

20characterthemesZanim przejdziemy do dzisiejszego dania głównego, obiecuję, że kiedyś zacznę pisać częściej. Gier mi nie brak, mało mi tylko czasu w granie i opisywanie tego wszystkiego. To tak słowem niezgrabnego tłumaczenia ostatnich przerw między wpisami.

Tymczasem dzisiejszy wpis był koszmarem pod względem wymyślania tytułu. Bo tłumaczenie ‘character theme’ na język polski zawsze brzmi niezręcznie. Poza tym jestem z mojej listy zadowolona, bo wyszło w niej kilka ścieżek z zupełnie nowych gier. Przygotujcie zatem YouTuby i zapraszam do przesłuchania listy moich ulubionych melodii przewodnich postaci! Mówiłam, to nigdy nie brzmi dobrze po polsku.

  1. Star Ocean: The Second Story – Theme of RENA

 

  1. Final Fantasy Tactics – Thunder God Cid

 

  1. Persona 3 FES – Maya’s Theme (moja ulubiona aranżacja, ale postać jak najbardziej z drugiej Persony)

 

  1.  Final Fantasy X – Lulu’s Theme

 

  1. Danganronpa 2: Goodbye Despair – Miss Monomi’s Practice Lesson

 

  1. Kingdom Hearts: Birth By Sleep – Ventus

 

  1. Xenosaga III: Also Sprach Zarathustra – T-Elos

 

  1. Final Fantasy VII – Sending a Dream into the Universe

 

  1. Bravely Default – Love’s Vagrant

 

  1. Chrono Trigger – Frog’s Theme

3 uwagi do wpisu “20 najlepszych motywów przewodnich postaci z (japońskich) gier!

  1. Chciałam powiedzieć tylko dwie rzeczy:

    1. Dziękuję za (play)listę, chyba moja ulubiona z dotychczasowych, jakie zrobiłaś, akurat szukałam jakiegoś podkładu muzycznego do uczenia się i aww yiss Sharuś delivers once again

    2. „I wierzcie, że Cyber Sleuth to ja kupię dnia pierwszego.” GURL, JA DLA TEJ GRY LICYTUJĘ WŁAŚNIE NA ALLEGRO CHYBA Z TRZY VITY NA RAZ
    (ale nie, jestem przeszczęśliwa, że o tym piszesz, bo miałam wrażenie, że poza mną nikt się na to nie hajpuje, dis srs, aż się wzruszyłam) ;w;

  2. Shalom!
    Ostatnio współdziałałem przy stworzeniu polskiej wersji dziewczęcej visual novel: http://store.steampowered.com/app/365350/?l=polish . Jakby co – brak nagości.
    Zastanawiam się – jak oceniasz jakość tej gry? Chciałabyś ją może zrecenzować? Jestem zresztą nowy w temacie – czy jest sporo dostępnych po polsku visual novels?

    1. Heloł!

      Trudne pytania! Nie miałam wcześniej okazji poznać tej gry, więc mogę oceniać wyłącznie na podstawie materiałów promocyjnych (a to żadna ocena). Obawiam się też recenzowania – ostatnio mam bardzo malutko wolnego czasu i nie wiem kiedy bym z tą recenzją się uporała. Nigdy wcześniej nie interesowałam się VN dostępnymi po polsku – zastanawiam się na nawet czy jest na to popyt. No, ale ja zawsze nie doceniam polskiego rynku, heh.

Komentarze

