E3 2015 (z punktu widzenia Japonioentuzjasty)

e3-2015Wszystkiego najlepszego z okazji E3! Cieszę się, że możemy się spotkać w tym roku w takim gronie. W tym roku bez większej przesady mogę powiedzieć, że momenty były. Przede wszystkim firmy nauczyły się, że ludzi najbardziej interesują gry, a nie abstrakcyjne koncepty czy sprzęcior, dlatego mieliśmy maratony nowych zapowiedzi. Omówmy sobie zatem co fajniejsze rzeczy.

Nintendo

smt fe fire emblem shin megami tenseisexismisover.jpg

Sony

  • Już któryś rok z rzędu wstałam o godzinie trzeciej żeby na żywo zobaczyć konferencję Sony i przez resztę dnia zastanawiałam się, czy rzecz mi się przyśniła.
  • Konferencję rozpoczęto od wskrzeszenia niejakiego The Last Guardian, które uśmiercano przynajmniej trzy razy. TLG ma mieć premierę w przyszłym roku.
  • Shenmue 3 dostało Kickstarera na wysokość 2 milionów dolarów, który to cel zrealizowano po ośmiu godzinach od otwarcia. Oczywiście taka kwota nie pozwala na stworzenie gry od podstaw, ale pokazała, że hm, być może istnieje zainteresowanie.
  • Trzecią rzeczą była zapowiedź od Square Enix… ale o tym niżej. Koniec końców na konferencji były też inne gry, ale troszkę im się zginęło wśród tych trzech rzeczy.

Square Enix

  • Niewątpliwie największą zapowiedzią od SE jest remake Final Fantasy VII w reżyserii Tetsuyi Nomury. Mamy króciutki teaser, świadomość, że gra pojawi się na PS4… i na razie tyle! Mimo to ludziom kolektywnie pospadały majtki. Nomura obiecuje, że więcej szczegółów poznamy na zimę.
  • NOWE NIER. Pardon, wyrwało się. NOWE NIER ROBIONE PRZEZ PLATINUM GAMES. Wygląda na to, że gra dopiero od niedawna jest w produkcji, dlatego dostaliśmy tylko kilka obrazków i obietnicę, że więcej informacji dostaniemy na jesieni. Jestem gotowa.
  • World of Final Fantasy wygląda uroczo, ale wciąż nie wiem o co w nim chodzi.
  • Mamy nowy, anglojęzyczny trailer z Kingdom Hearts III. Gra wygląda świetnie i będzie mieć świat z Zaplątanych! Uwielbiam Zaplątanych.
  • Okropnie wyedytowany, ale pierwszy trailer z przydługo nazwanego piątego Star Ocean: Integrity and Faithlessness. Mamy podgląd na walki, które odbywają się w tych samych miejscach, po których biegamy i sześciu członków drużyny w trakcie. Na zachodzie gra pojawi się wyłącznie na PS4 w 2016 roku.
  • SE ma nowe studio zwane Tokyo RPG Factory. Na razie zajmują się kompletnie nowym RPG roboczo zwanym Project Setsuna. Kto to, co to? Dowiemy się kiedyś.

Kingdom-Hearts-III e3 2015

Pozostali

Nie powiem, trochę tego było! Jedyne, czego mi zabrakło to FFXII HD, ale może kiedyś dożyjemy i tego. Tymczasem powiedzcie mi, jakie są Wasze wrażenia po tegorocznej nerdowej gwiazdce!

2 uwagi do wpisu “E3 2015 (z punktu widzenia Japonioentuzjasty)

  1. Shenmue III,dla mnie news roku,sam juz wpłaciłem na kickstartera 120 dolarów. Czekałem na zakończenie historii Ryo tyle lat…ech,czas odkurzyc dreamcasta,ciekawe czy płyty jeszcze działają :)

  2. W ogóle nic nie śledziłam na bieżąco w tym roku, no ale ktoś musi być odpowiedzialną panią domu gdy pan ślęczy przed monitorem. No dobra, trailer Dairk Souls 3 obejrzałam na streamie i tyle.
    No więc trakcie konfy Square poszłam na zakupy i gdy wróciłam, narzeczony mówi: patrz uważnie na scenę i powiedz czy go poznajesz. No to patrzę na rządek ludzi i OMG EMIL CO ON TU ROBI PRZECIEŻ TO STARA GRA
    A potem dowiedziałam się, że nowy Nier i to od mojego ulubionego studia i się popłakałam z radości. Było jeszcze trochę fajnych rzeczy, cieszę się z tego Fajnala, bo to nie moje dzieciństwo, ale narzeczonego już tak, więc cieszę się jego szczęściem i obawiam również.
    ALE DAMN NIER, nie mogę o nim przestać myśleć, tyle radości ;_;

Komentarze

