Co tam panie u… matko kochana Star Ocean 5

banner-cotampanieu-so5Dzień dobry dzieci! Początkowo ten wpis miał być tylko i wyłącznie o świeżo ogłoszonej piątej części Gwiezdnej weaaboo sagi, ale ostatecznie poplotkujemy sobie o innych grach. W końcu nie znacie mojego zdania na temat nie!Fire Emblem x Shin Megami Tensei!

  • Fire Emblem If wygląda fajnie, brzmi jeszcze lepiej. Trailer jest zacny, idea wyboru między dwoma klanami również, a i wydanie obu wersji gry w osobnych egzemplarzach mnie nie rusza. Rusza mnie natomiast to, że nikt mi nie jest w stanie powiedzieć, czy imouto będą na mnie wołać Nee-san.
  • Genei Ibunroku #FE nie wygląda ani jak Fire Emblem, ani jak Shin Megami Tensei, więc pierwotny teaser z gry możemy wsadzić między bajki. Chociaż zwracam honor, Tiki i ruiny Tokio gdzieś tam widnieją. To, co jak na razie zobaczyliśmy, przypomina mi gry Idea Factory. To nie jest komplement.
  • GungHo America pyta o to, jakimi klasykami byśmy byli potencjalnie zainteresowani na PCie. Podpowiadam, że GungHo ma pod swoimi skrzydłami Game Arts, studio od wszystkich możliwych Grandii i Lunarów. Wiecie, co macie robić.
  • Suikoden III pojawi się na Playstation Network, zdradza klasyfikacja PEGI. Przypominam, że trójka nigdy nie została wydana w Europie. Podskakuję na siedzisku, bo nie zabrnęłam w grze dalej, niż parę godzin.
  • Pierwszy angielski trailer z Tales of Zestirii! Gra będzie miała premierę na jesieni i oryginalne dżapańskie głosy do wyboru. Osobiście odechciewa mi się wszystkiego, kiedy czytam komentarze „fanów”. Dobrze, że Namco jeszcze nie przejawia takich objawów.
  • Z cyklu ‚nowe fetyszystowskie dungeon crawlery na Vitę’, Atlus wyda na zachodzie Dungeon Travelers 2: The Royal Library & the Monster Seal. Rysunki są prześliczne, ale za dużo tu cudnych panienek i moe negliżu żebym mogła się czuć komfortowo.

Dungeon-Travelers-2

  • Dissidia Final Fantasy pojawi się w automatach do gier, a w przyszłości należy spodziewać się wersji na Playstation 4. Największym powodem do hajpu jest obecność najlepszego bohatera serii, Ramzy Beoulva, jako nowej grywalnej postaci.
  • Największym zaskoczeniem ostatnich miesięcy jest ogłoszenie najnowszej gry z serii Star Ocean. Star Ocean 5: Integrity and Faithlessness zostanie wydane na PS3 i 4. Tak, tri-Ace przy tym pracowali. Projekty postaci wyglądają gorzej niż źle, ale to nie powinno nas jeszcze odstraszać. Czekamy na system walki w praktyce.
  • NISa wyda w Europie Devil Survivora 2: Record Breaker, Etrian Mystery Dungeon i Etrian Odyssey 2 Untold: The Fafnir Knight. Yay!
  • Na koniec zaś żeby uwierzyć w najnowsze obrazki z P4: Dancing All Night, trzeba je zobaczyć.

Nie da się ukryć, że Star Ocean 5 to największy news ostatnich tygodni. Jak tylko pojawi się trochę więcej newsów, z pewnością poświęcę mu osobny wpis. A w międzyczasie wracam do swoich marzeń sennych, w których istnieją dalsze części Valkyrie Profile i Resonance of Fate.

Jedna uwaga do wpisu “Co tam panie u… matko kochana Star Ocean 5

  1. Więcej portów to zawsze dobra rzecz. Zagrywam się teraz w Valkyria Chronicles i jestem wcale zadowolony. Gra działa nawet bez problemu z moim wiekowym padem co jest wyczynem bo nowe gry na PC nim gardzą i chcą mnie zmusić do zakupu Xboxowego pada.
    Cyfrowa kopia Grandii 2 też by mi się przydała bo moje płyty są strasznie zmasakrowane po tym jak latami przechodziły od jednego znajomego do drugiego.

Komentarze

