3DS drukuje Etriany, czyli Etrian Odyssey 2 Untold: The Fafnir Knight!

banner-eo2-fafnirMam nieduży problem z Etrian Odyssey: to jedne z moich najulubieńszych soundtracków tej i poprzedniej generacji konsol, ale żadnej z nich jeszcze nie przeszłam. Trochę w tym winy braku fabuły i mojego szybkiego nudzenia się dungeon crawlerami. Chyba właśnie dla takich osób jak ja powstają wersje Untold poprzednich gier, czyli wzbogacone o gadające postaci i fabułę wersje oryginalnych gier na 3DSa. Dziś świętujemy ogłoszenie drugiej z nich na rynku amerykańskim!

Co ja Was będę okłamywać: 90% powodów dla których chcę grać w tę serię to muzyka. Skomponował ją dla wszystkich gier Yuzo Koshiro, a wersje Untold są przearanżowane na żywe instrumenty przez równie utalentowanych muzyków. Posłuchajcie sobie co nieco, ja poczekam.

Etrian Odyssey 2 Untold: Knight of Fafnir jest remakiem zwykłego Etrian Odyssey II. Wzbogacono ją o tryb fabularny, w którym dostajemy gotowe postaci z góry ustalonymi klasami i charakterami. Tym razem wcielamy się w niemego protagonistę, który zostaje tytułowym Fafnirem, czyli fikuśną klasą, w której może przybierać formę bestii. Oprócz niego dostajemy super moe księżniczkę oraz trójkę innych postaci. Dla osób, które nie ciekawi dodana fabuła istnieje tryb klasyczny, w którym jak w oryginalnej grze, tworzą drużynę od podstaw i nie przeżywają rozterek animu bohaterów.

etrian_odyssey_untold_2Dlaczego wszystkie postaci żeńskie w tej serii wyglądają jakby miały w porywach 14 lat – nie wiem.

Wersje Untold gier pracują na tym samym silniku co Etrian Odyssey IV, dlatego są wizualnie odpicowane. Do tego dochodzą wspomniane wcześniej aranżacje utworów i mamy komplecik. Pewnie zastanawiacie się dlaczego opowiedziałam o drugim Untold, ale w swoim czasie nie zająknęłam się słowem o jedynce. Powód jest prosty – dwójka ma lepszy główny motyw bitewny.

Amerykanie zagrają w Etrian Odyssey 2 Untold: The Fafnir Knight już w lecie. Co będą robić w tym czasie Europejczycy? Pewnie jojczyć w komentarzach do rozmaitych trailerów, jak to oni. A mówiłam, kupować amerykańskie 3DSy.

Komentarze

