Co tam panie u…? #4

banner-cotampanieu-no4Ja się tu nie mam kiedy podrapać, ale życie, a przynajmniej ta jego growa część, idzie do przodu! Zróbmy sobie zatem krótkie podsumowanko tego, co fajne, ciekawe, albo wynika z działań Square Enix.

  • Nowy trailer z Persony 4: Dancing All Night wywołuje niepohamowaną tęsknotę za Laurą Bailey. Poza tym pokazuje animowane a’la Persona 4 Arena w rejonie ust portrety postaci w trakcie trybu fabularnego oraz fanservice’owe ubranka dla naszych bohaterów. Ja i tak ciągle marzę o DLC z pewną ścieżką dźwiękową
  • Square Enix wydaje Dragon Quest Heroes! Tylko na Playstation 4! To maksimum entuzjazmu, który jestem w stanie z siebie wykrzesać, sorry. Gry musou średnio mnie grzeją.
  • Im więcej filmików i screenshotów z Final Fantasy XV/Type-0 HD wypuszcza Square Enix, tym mniej obie te produkcje mnie interesują. Ciekawa zależność. Mamy dokładny opis tego, jak będzie wyglądać demo piętnastki, ale wydaje mi się, że ciągle nie mamy daty wypuszczenia tego cudeńka na rynek. Ups?

Final-Fantasy-XV_2015_02-22-15_004A wystarczyło panów odpowiednio ustawić, dodać 行くぞ i już bym była bardziej zainteresowana.

  • W Xenoblade Chronicles najbardziej lubiłam wędrować i patrzeć na zmieniające się pory dnia/pogodę (jak w życiu!). Nic więc dziwnego, że najnowszy filmik z Xenoblade Chronicles X wzbudza u mnie troszkę większe emocje niż reszta gry.
  • Co ma premierę w marcu, ale tylko w Japonii? Digimon Story: Cyber Sleuth, bardzo fajnie wyglądająca gra na Vitę.
  • Falcom troszkę zamieszał ogłoszeniem, że ich nowa produkcja, Tokyo Xanadu (nie mylić z Xanadu Next), będzie wydana na Vitę. Ma to sens, wszystkie ostatnie gry z serii Kiseki trafiały na tę konsolkę, więc mają tam target. Sama gra na razie jest owiana mgiełką nieciekawego PRu, spoza której wyłaniają się projekty postaci Katsumi Enamiego i meh wprowadzenie fabularne i postaci.
  • Co drugi dzień widzę newsy z jakiejś Hyperdymension Neptunii i się gubię. Nie rozróżniam ich za bardzo, ale nabyłam ostatnio pierwszą grę i być może doczekacie się recenzji (w ciągu pierwszych 10 minut gry było ecchi z udziałem małych dziewczynek, yay?)
  • Sony nie pamiętało, nie pamiętało i nagle sobie przypomniało, że wydają Oreshika: Tainted Bloodlines na zachodzie. Robią to dokładnie we wtorek, 3. marca. No cóż, lepiej wcześniej niż później!
  • Należało się tego spodziewać prędzej czy później, ale i tak boli – tri-Ace zostało wykupione przez firmę zajmującą się grami mobilnymi. Możemy więc oficjalnie zapomnieć o nowych Valkyrie Profile czy Star Ocean (które i tak są własnością Square Enix), o Resonance of Fate nie wspominając. Dobrą wiadomością jest to, że pracownicy firmy mają teraz stabilność finansową.
  • Wedle przypuszczeń NISA wyda na zachodzie Danganronpę: Another Episode (w trailerze spoilery z pierwszej gry)! Yaaaay. Ku rozpaczy większości z nas premiera odbędzie się dopiero na jesieni. Bu.

Goodnight, sweet prince.

Dużo tego i kompletnie nie ogarniam. Jak tak dalej pójdzie to być może nawet dożyję premiery Final Fantasy XV! Heh. Taki żarcioch na koniec wpisu.

Jedna uwaga do wpisu “Co tam panie u…? #4

  1. Dopiero jak to przeczytałam u Ciebie, teraz, załapałam, że Dragon Quest Heroes to musou i już rozumiem czemu narzeczony przybiegł mnie o tym wydaniu powiadomić gdy się dowiedział. Teraz to ma sens, bo Dragon Questy mnie nie interesowały, to nawet nie przeczytałam tych newsów. Dzięki!

Komentarze

