Tokyo Twilight Ghost Hunters i ślicznie animowane kotki!

banner-ttghMimo dość szerokiego i dogłębnego researchu jakiego dokonuję w kwestii gier (bardzo poważnie podchodzę do mojego weebowatego hobby), to czasem zdarza mi się ominąć jakieś perełki. Takim przypadkiem jest właśnie Tokyo Twilight Ghost Hunters, nowa wizualna nowela od Aksys Games/NISy. Jakim cudem przespałam ogłoszenie tej gry na zachodnim rynku? Ma przecież przecudnie animowanego koteczka!

Muszę stwierdzić, że niedużo jest materiałów na temat tej gry poza (nieco lakoniczną) stroną Aksys Games. Wiem zatem, że Tokyo Twilight Ghost Hunters jest mieszanką visual novel i strategii… ale w bardzo pomerdany sposób. Zacznijmy jednak od fabuły, która sprowadza się do tego, że nasz główny, niemy i niewidzialny (bo gra toczy się z punktu widzenia pierwszej osoby) bohater przenosi się do nowej szkoły w Shinjuku i zostaje zaatakowany przez duchy. Nie no, serio. Nasz protagonista widzi duchy. Na tej podstawie zostaje uratowany przez CEO mocno szemranej firmy, która pod przykrywką bycia wydawnictwem zajmuje się egzorcyzmami.

tokyo-twilight-ghost-huntersAle który licealista nie chciałby mieć takiego szefa?

Poza typową czytanką Tokyo Twilight Ghost Hunters wydaje się mieć mnóstwo innych systemów. Jest tu na przykład wybieranie opcji dialogowych poprzez jeden zmysł i emocję. Są tu karcianki, plansze do gry i dość skomplikowanie brzmiący system walki, który sprowadza się do tego, żeby w określonym czasie zlikwidować ducha (tego, za którego nam zapłacą; za darmo nie robimy). Dowcip polega na tym, że duchy są widzialne tylko wtedy, kiedy je atakujemy. Wszystko to brzmi ogłupiająco, więc mam nadzieję wkrótce zobaczyć jakieś materiały w tym temacie.

ttgh-kittyKotek!

Komplikacje w wizualnych nowelach są zawsze mile widziane, ale to nie one mnie zachęciły do Tokyo Twilight Ghost Hunters, tylko prześliczne projekty postaci autorstwa Chinatsu Kurahany, znanej chociażby Uta no Prince-sama. W grze postaci są dodatkowo animowane, więc nie oglądamy tylko płaskich obrazków!

Jeśli ślicznie animowane postaci i tłumaczenia autorstwa Aksys Games cieszą Was równie mocno co mnie, to gra będzie do kupienia już na początku marca na Playstation 3 i Vitę. Będzie to wspaniały kompan dla Waszych egzemplarzy Steins;Gate, które również ma się ukazać na tych samych konsolach w tym roku!

Reklamy

Komentarze

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s