Koniec Hee Ho Bloga… początek Graponii!

Zmiany są w życiu niezbędne. Czasem trzeba wyrzucić zużyty dywan i wymienić go na jakże praktyczne panele. Z takim założeniem też żegnam się z ukochanym Hee Ho Blogiem… czas żeby zastąpiła go Graponia!

Kiedy niemal trzy lata temu zakładałam bloga o japońskich grach, wychodziłam z założenia, że nie wnoszę do tematu nic nowego. Ot, piszę sobie o rzeczach, o których każdy gdzieś słyszał. Z czasem okazało się jednak, że wiem o tych cudach troszkę więcej niż przeciętny przeglądacz internetu, zwłaszcza ten pochodzący z Polski. Postanowiłam więc blog trochę odświeżyć i dostosować do potrzeb szerszego grona odbiorców.

Największą zmianą jest oczywiście nowa nazwa bloga. Postanowiłam iść w stronę gier i Japonii, bo w sumie o to tu chodzi. Nie byłam w stanie wymyślić niczego bardziej głupkowatego niż Graponia, dlatego ta nazwa zostaje. Odchodzimy od dotychczasowych kategorii, które lubiłam nazywać “pograjmy” czy “poekscytujmy się”. Teraz zastąpią je odpowiednio “recenzja” (ewentualnie “wstępna recenzja”) i “zapowiedź”.

martacogiel_graponia

Mam nadzieję, że podoba Wam się nowa maskotka bloga, poprosiłam o jej zaprojektowanie bardzo utalentowaną osobę, której dzieła możecie znaleźć na DeviantArcie!

Reszta pozostaje po staremu: wciąż będę starała się Was zarazić moją pasją do tych dziwnych gier dla weeaboo!

2 uwagi do wpisu “Koniec Hee Ho Bloga… początek Graponii!

Komentarze

