Przerwa wakacyjna

W związku z tym, że robi się nieprzyzwoicie gorąco, a mi brakuje fantazji i finansów, ogłaszam przerwę w dodawaniu nowych wpisów na Hee Ho Blogu. Zakładam, że potrzebuję przynajmniej miesiąca odpoczynku.

Jeśli macie ochotę poplotkować, popsioczyć na Square Enix lub ponarzekać na ceny ciastek baletek, jestem dostępna na Twitterze i Backloggery, ewentualnie możecie podesłać maila na heehoblog@gmail.com.

Miłych wakacji!

2 uwagi do wpisu “Przerwa wakacyjna

  1. Co to w ogóle jest backloggery.
    Wszyscy robią przerwy wakacyjne, a ja właśnie teraz zamierzam się uaktywnić, moja twarz gdy ;_;
    Baletki faktycznie koszmarnie drogie, a to ulubione mojego chłopaka ;—;
    Miłego odpoczynku!

    1. Backloggery to oczywiście miejsce, gdzie mogę się chwalić paskudnymi fotoszopnymi wyrobami, a przy okazji przedstawiać ilu gier nie udało mi się przejść. Inni wykorzystują tę stronę w bardziej ambitnych celach.

      Dziękować! Liczę, że będziesz się chwalić postępami w Jojo ASB. :)

Komentarze

