Dobry cycek nie jest zły, czyli cóżeś uczynił, Kamitani?

Jeśli jesteście w temacie, to na ten nagłówek i tytuł zareagowaliście zniecierpliwionym jęknięciem. Ale wiecie co? Mam to w nosie. Czułabym się wykluczona gdybym nie mogła się w tej sprawie wypowiedzieć, a jest to poniekąd moja działka jeśli chodzi o wykształcenie. Przygotujcie się więc na list otwarty… do internetu.

Okej growy internecie, wystarczy. Cieszę się, że odnotowałeś istnienie Dragon’s Crown. Bardzo się cieszę, że zauważyłeś, jaka to piękna rzecz. Nie cieszy mnie za to w ogóle co zrobiłeś z cycków i tyłków. Usiądź, proszę, a ja postaram się to wyjaśnić.

Już nawet nie chodzi o sprawę pań z Dragon’s Crown. Szkoda mi słów na temat głupiego artykułu Kotaku i jeszcze głupszej odpowiedzi Georga Kamitaniego, więc króciutko: nie, panie Kamitani, nielubienie dużych cycków nie robi z kogoś geja. I nie, bycie gejem nie jest niedorzeczne, jak to pan implikuje. Panowie zdążyli się już poprzepraszać, ale ja ciągle mam niejasne uczucie, że o kimś się w tej debacie zapomina. Ale chyba nie ma nikogo poza gejami, kto mógłby nie lubić dużych cycków i lubić panów?

Istnieje, jak się okazuje, cienka granica pomiędzy ‘nie róbmy z kobiet obiektu do oglądania’, a ‘duże cycki są obleśne’, a my z hukiem przez nią przelecieliśmy. W pewnym momencie skądinąd ładny postulat o zaprzestaniu uprzedmiotowienia pań przerodził się w wyśmiewanie ciała (przeczytaj te komentarze, internecie. Przeczytaj je). No bo oczywiście, jak tu traktować kogoś poważnie skoro ma duży biust? Lara, na całe szczęście, się ogarnęła!

Wiesz co masz robić, Selvario.

Mamy, jako kultura zachodnia, strasznie dziwną relację z piersiami. Z jednej strony ślinimy się na ich widok, ale z drugiej zabraniamy kobietom karmić dzieci na widoku. Najpierw zachęcamy do pokazywania i udostępniania do macania, ale potem wołamy, że jakiś rodzaj cycka jest odrażający. To sprawia wrażenie jakby piersi nie były częścią człowieka, ale jakimś magicznym instrumentem, który istnieje wyłącznie w sferze seksualnej i jeśli nie działa podniecająco, należy go wyeliminować.

Ja nie chcę Cię tutaj za bardzo straszyć, internecie, ale cycki to część ciała jak każda inna i nie służą tylko do podniecania Cię. Mało tego, duży biust nie oznacza, że jego właścicielka ma ochotę na seks (a już szczególnie z Tobą, internecie). Dodałabym jeszcze, że biusty są różne i wszystkie zgodne z naturą (chyba że nie są), ale widzę, że zbladłeś. Zanim odejdziesz, przemyśl sobie tylko kwestię tego, co czasem mówisz. Bo żarty żartami, ale antagonizowania cycków to ja nie będę tolerować.

Idź, kochana, do zwycięstwa.

Jedna uwaga do wpisu “Dobry cycek nie jest zły, czyli cóżeś uczynił, Kamitani?

  1. Nie do końca wiem o co chodzi i w sumie nie chce mi się czytać tej całej dramy na kotaku, ale ten biust jest dość groteskowy. Zresztą panowie w DC też są groteskowi. Ja rozumiem przerysowanie, konwencję i itp, ale są granice śmieszności. Lubie duże biusty, ale raczej w realu, w grach wideo chciałbym by jednak nieco odpuścili w końcu.

Komentarze

