Co tam panie u…? #2

Czas na drugie wydanie pisania o grach i firmach, które mało kogo obchodzą! O niektórych rzeczach nie piszę z rozmysłem, że tak to tajemniczo ujmę.

Black Rock Shooter The Game [Status: może kiedyś]

Ostatni faktyczny news w tej sprawie pochodzi od szefa Imageepoch, Ryoeia Mikage, który w lipcu zapewniał, że gra będzie “wkrótce” gotowa. Siliconera wygrzebała też, że europejskie organizacje od oceniania gier zaznaczały premierę na sierpień tego roku. Moderatorzy na oficjalnym forum NISY zapewniają, że prace trwają, ale trafili na “trudności”. Spore to muszą być trudności biorąc pod uwagę ile gier zdołali wydać w tak zwanym międzyczasie (więcej niż pięć).

Bravely Default: Flying Fairy [Status: Square Enix]

Przez myśl by mi nie przeszło, że Square będzie robił łaskę z lokalizacją tej gry. A jednak! Producent BBDF w niedawnym wywiadzie stwierdził, że firma nie ma planów w związku z zachodnim wydaniem gry i fani powinni o tym zacząć jojczyć na serwisach społecznościowych. Niepokojące jest to, że wyskoczył z tym sam, w ramach zakończenia rozmowy. Co się dzieje ze Square Enix etc.

Persona 2: Eternal Punishment [Status: nope]

Nie sądzę żeby ktokolwiek się łudził, że ta gra przejdzie. Atlus i tak rozpieścił nas w tym roku dwoma tytułami na PSP (które podobno żałośnie się sprzedały), więc nie mam do nich żadnych pretensji. Bardziej mnie niepokoi brak wiadomości o Soul Hackers, ale jest za wcześnie, żeby w tej sprawie wyrokować.

Trails in the Sky Second Chapter [Status: nie mam pojęcia]

XSEED zobowiązało się (umową pisemną) wydać trzy części tej serii , ale nie wiem jak i kiedy chcą to zrobić. Ich dotychczasową wymówką były problemy z wydaniem SC na Playstation Network. Falcom niedawno rozwiązał ten problem i lada moment gra wyląduje na japońskim PSN. Mało tego, w międzyczasie pojawiła się zapowiedź remastera pierwszej gry na PS3. Na zdrowy rozum XSEED powinno wydać te gry na Steamie, bo tam mają szanse na zarobienie jakichś pieniędzy, ale co faktycznie zrobią wiedzą tylko oni.

Dragon’s Crown [Status: w drodze… chyba]

Od kwietnia, kiedy Atlus przejął ten projekt, zapadła cisza. Cóż, brak wiadomości jest czasem dobrą wiadomością. Vanillaware nie ma innych projektów (o których byśmy wiedzieli), więc jest nadzieja, że pracują tylko nad tą grą i dotrwamy do jej premiery.

Deprymujące newsy. Szczęśliwie na horyzoncie majaczy parę premier, które zlikwidują ten niesmak. Tymczasem jak się zapatrujecie na zmianę tematu? Mam ochotę pomówić o muzyce i… uczuciach.

3 uwagi do wpisu “Co tam panie u…? #2

  1. Deprymujące? Raczej wiejące deprechą :P
    A Razu zapatruje się z zaciekawieniem! W prawdzie według moich kalkulacji istnieje ~15%-owe prawdopodobieństwo (przy pomyślnych trendach!), że artyści i utwory, o których będzie mowa są mi znan(i/e), ale i tak nie zniechęci mnie to do zamieszczenia mojego firmowego ‚ignorant comment of the day’! <3
    [mam nadzieję, że Sharaness ma możliwość edycji/wy..rzucenia komentarzy poniżej poziomu mułu :'D [jeśli nie, to z góry przepraszam ^_^]]

    1. Aww, dziękować. Wszelkie konstruktywne komentarze są mile widziane, resztę wyrzuca mi wordpress! :D Marzy mi się, że pewnego pięknego dnia Raziu sobie ściągnie na Steamie któreśtam Ys albo, jeśli kiedykolwiek się tam pojawi, Trails in the Sky. Ależ by to było fajne!

  2. Nie wiem na ile moje dziamgotanie można uznać za konstruktywne, ale obawiam się, że wordpress może w moim wypadku nie stanąć na wysokości zadania xD
    Razu ściągający cokolwiek ze Steama jest marzeniem dorównującym Razowemu marzeniu ujrzenia Sharej (nie mogłam się oprzeć tej odmianie <3) na serwerze WoWa ^_^

Komentarze

