O słodka naiwności, czyli moje oczekiwania wobec Tokyo Game Show 2012

Dzięki wczorajszej konferencji Nintendo mam wrażenie, że w tym roku TGS przybył o tydzień wcześniej. Wii U, wyłączność na Bayonettę czy Monster Huntera to kawałki soczystych wiadomości o jakich większość zainteresowanych graczy mogła sobie marzyć. Mnie oprócz wiadomości o tym, że Monolith Soft (twórcy Xenoblade) pracuje nad czymś nowym te rewelacje nie ruszają, więc skupię się na całej reszcie. Było dużo edytowania i usuwania, głównie przez Square Enix. Oto lista rzeczy, które mam naiwną nadzieję zobaczyć w trakcie tegorocznych targów!

  • Shin Megami Tensei IV

Atlus nie zawodzi i już jakiś czas temu zapowiedział, że trwają prace nad najnowszą odsłoną ich sztandarowej serii na 3DSa. Pierwszy trailer załączony do przeróbki Devil Summoner: Soul Hackers jest już dostępny, a następny został zapowiedziany na przyszły tydzień. Kto wie, może na samej imprezie pojawi się coś jeszcze?

  • Nowa Persona…?

Tutaj bardziej przemawia przeze mnie wewnętrzny fanboj niż zdrowy rozsądek, ale fakt, że trwają prace nad najnowszą Personą to żadna nowość. Być może tegoroczny TGS będzie dobrym momentem na pochwalenie się postępami?

  • Przeróbki Ogre Battle

Jakiś czas temu Square dodał do listy trademarków dwie gry z serii Ogre Battle. Ostatnie takie uzupełnianie wpisów przez Square zakończyło się przeróbką Tactics Ogre na PSP, która pozostaje moją grą roku 2011. Mam nadzieję, że w tym roku Square podobnie zaszaleje i nie będzie to edycja iOS. Nie stać mnie na iPada/Poda.

  • Final Fantasy X HD

Może nie chcieli niczego pokazywać na 25-leciu serii dlatego, że zostawili to na TGS! -płacze w kąciku-

  • Skies of Arcadia HD?

Sega odnowiła trademark Skies of Arcadia, co może oznaczać, że coś się szykuje. Niezależnie od tego, czy to odrestaurowana wersja gry czy też zupełnie nowa rzecz – kupuję.

  • Kolejna przeróbka czegoś z Tales

Namco pracuje nad kontynuacją Tales of Xillia, więc nie zapowiada się, aby mieli w najbliższym czasie pochwalić się nową grą z serii. Z drugiej strony ostatnio nie stronią od przeróbek, więc może to czas na jakąś Symphonię albo Destiny na 3DSa?

  • Cokolwiek od tri-Ace

Może śmieję się z ich przedziwnych romansów i bycia przydupasami Square, ale jest to śmiech przez łzy. Nawet nie śmiem marzyć o nowym Valkyrie Profile, dajcie mi cokolwiek dobrego!

Nowy Ace Attorney mnie nie kręci z dwóch powodów. Primo, nie zajmuje się nim Shu Takumi, czyli reżyser i scenarzysta pierwszych czterech gier. Nie pracował przy Ace Attorney Investigations i podejrzewam, że dlatego nie lubiłam tej gry. Secundo, tłumaczeniem raczej nie zajmie się Alexander O. Smith, a to zawsze powód do robienia buzi w podkówkę. No i ten trójwymiar zamiast sprite’ów, bo idziemy z duchem czasu or whatever.

Starałam się żeby moja lista była w minimalnym stopniu zakorzeniona w rzeczywistości, dlatego nie uwzględniam nowych Suikodenów i innych pokątnych marzeń. Ale kto wie, może w tym roku znowu znikąd pojawi się coś a’la Fire Emblem: Awakening i podbije moje serce? Dowiemy się już pod koniec miesiąca! Na wszelki wypadek zaopatrzę się w walerianę.

Jedna uwaga do wpisu “O słodka naiwności, czyli moje oczekiwania wobec Tokyo Game Show 2012

  1. „Sega odnowiła trademark Skies of Arcadia” oh my! oh my! oh my! Mam ten tytuł na Dreamcasta, jeden z najfajniejszych jRPGów na tę konsolę. Jeśli planują przenosiny, to ucałuję im stópki, a że SEGA ostatnio wiele rzeczy przenosi/remasteruje, to wiadomym jest wszech i wobec! To jeszcze niech Shenmue 1 & 2 wrzucą, po czy zrobią trzecią i będę zadowolony ;>

    „Z drugiej strony ostatnio nie stronią od przeróbek, więc może to czas na jakąś Symphonię albo Destiny na 3DSa?” Robią przecież rewelacyjne Hearts (na Vitę) ;P

    Dzięki wielkie za skondensowane niusy ;)

Komentarze

